Borjar se anden pa denna resa

Halllu!


Ja for tusan inte langt kvar alls nu av denna resa..kanns bade skont och jobbigt.
Det skona ar verkligen att slippa bo i en vaska och bo pa massa olika hostel. Men ska inte blir skont att komma hem till det kalla vadret och jobba, haha. Skulle latt kunna vara ledig resen av mitt liv, typ ga i pension redan nu. skamt o sido.


Just nu befinner vi oss i Brisbane vilket ar sista stoppet da da. Idag har det antligen varit fint vader igen med mycket varme, det var super skont kan jag lova.
Vi har ju varit pa Nya Zeeland och dar var det ju langt ifran varmt. Fast i Auckland var det jatte fint och varmt. sa det gillade vi. Sen var vi i Melbourne nu innan och dar var det jatte fint och ratt bra vader, men ocksa kallt. Sa nu antligen har vi fatt lite varme.


Jaa det var val det jag skulle slanga in har och saga. I helgen dock ska vi festa som aldrig forr kan jag lova!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0