Vi lever!

Jada vi lever, inte funnits nagon tid till att blogga.
Befinner oss just nu i Airlie beach och har hunnit gjort bade Fraser Island och Whitsundays.
Personligen tycker jag fraser var roligare, battre grupp och sa fick man se mycket mera. Det var vart pengarna liksom. Whitsundays hade varit battre om inte min kamera hade gatt sonder..Tidvattnet kom in till den beachen vi var pa och drankte allas vaskor, sa nastan hela gruppens kameror pajade..inte dirket kul det.
Men over all sa var det jatte fint och super harligt pa whitsundays. Vi snorklade ocksa och det var helt otroligt.
Imorgon ska vi fara upp mot Cairns och dyka i stora bariarr revet den 10e februari. Men inte med den vi skulle aka med egentligen utan en annan for den forsta gick inte langre..samma hande med whitsundays baten, den var installd sa vi fick ta en annan..Vi har inte haft sa mycket tur pa denne resa och det tar pa krafterna kan jag saga, men det galler bara att se det positivia i det hela.
Det var allt for denna gang, ska vall ladda upp lite bilder sa smaningom, tur att jag overforde bilderna jag hade pa usb minne alltsa! Ska kopa en ny kamera i Cairns.
Vi ses och hors!
Pussar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0