Update

Just nu ar vi i Nya seeland och det ar kallt! haha
Nej men det ar jatte fint har och paminner valdigt mycket om Sverige. Helt annat klimat an australien.
Men som sagt det ar as kallt! under 20 typ och molnigt. Men vi ska aka tillbaka till Australien den 1a och forhoppningsvis ar det varmarde dar. Da ska vi sola satan kan jag lova.

Men iaf, vi borjade i Wellington och dar kollade vi runt lite och sa. inte sa spannande. Sen akte vi till Hannahs faster i Levin. De bodde jatte i ett jatte gulligt hus och dar tog vi det bara lugnt och det behovdes kan jag saga. En dag gick vi aven upp till ett berg. Det var inte direkt det lattaste.
Nu ar vi i en stad som heter Taupo, galet svara namn har efter Mauri folket. Tror det stavas sa.
Hannah btw hoppade Bungy jymp igar! Herregud alltsa!
Jag hoppade absolut inte, radd om ryggen jag! haaha

Allt for nu :)
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0