Somebody that I use to know

Ar nu framme i Cairns och vi alskart! Super fint ar det och harlig stad, inte lika busy som sydney och Brisbane.
Men det blev lite strul har ocksa...vi trodde vi hade bokat ett hostel, nomads som ar narmare stan, men det visade sig vara ett som var as langt bort..sa fick sitta i ar och dar pa skjusen dit sen nar vi val kommer fram sa hade vi bara bokat for en person, men egentligen hade vi bokat for tva. Men iaf sa avbokade vi det hostelet, fick betala deposit och en natt..men men. Nu fattar ni sakert ingenting men skitsamma.


Till kvallsmiddags middag kaka vi en meal for 5 dollar, kanon var det. Rump stek vettu!
Sen hittade jag en kameraaffar och hittade den jag hade innan, sa nu ar fragan om jag ska kopa den eller om jag ska kolla pa target for dar kan den vara billigare men de har stangt..men saken ar den att imorgon ska vi dyka och eftersom att jag inte hade nan kamera i whitsundays sa borde jag ju ha en nu. Jag har till 9 att bestama mig.


Forovrigt sa var det varan sista Greyhound resa inatt. Vi akte kl. 02.25 och kom fram har 13.00, bussen stank bajs och kiss...och ac:n maste vara pa och chafforen sa att toan typ var full och att det var darfor det stank..kanon!
Men nu ar vi framme och ska stanna har i 5 natter sen flyger vi till Nya zeeland, det ska bli spannande kan jag lova :)

Cya!


Greyhound bussen, men vi akte med en gra och gammal idag.




Cairns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0