Mama africa

Nej men hallå alla glada!
Hemma från resan är jag nu en månad tillbaka och jaa vad kan man säga, längtar tillbaka som fan! Vad är det för vår väder vi har liksom..kyss mig någonstans att detta kallas vår.
Men helvete vilken resa det var som sagt, går knappt att beskriva med ord.


Nu när man är tillbaka till arbetslivet känns det som man knappt har varit borta, nu har man inget att se fram emot längre. Visst sommaren men har nästan inget planerat, iaf inget som är spikat.
Men ja ni förstår.

Sen man har kommit hem har man bara jobbat som sagt, känns ganska skönt iofs för pengar behöver jag verkligen nu kan jag säga. April är en väldigt tuff månad, passar inte så bra med valborg där men det löser sig alltid på något sätt.

Ja ville bara slänga in några ord här.
Här kommer några bilder från resan.

PUSS








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0