Loneliest girl in the world


Helt fantastiskt fint väder det har varit idag! fortsätt så!


Imorgon är det valborg, först blir det jobb sen kommer min underbara sötnos Jossan och hämtar mig, sen åker vi till rimbo! Valborg firas sen i Skepptuna och jävlar vad det ska supas och dansas!
Varför bry sig om morgondagen liksom? (tisdagen)
Dissar Uppsala totalt iår kanske ger det en chans nästa år, får se bara vart man befinner sig då.



Mkt duktig i helgen har jag varit förresten, först tvättat husvagnen. Gjorde rent taket och hela skiten. Sen rivit altanen och skruvat golv :) riva var bland det roligaste so far! så jävla skönt att bara slå det hårdaste man kan liksom, har lite aggrestioner i kroppen tror jag.. men är fina fisken det vettu.


Nu blir det chill all by my self!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0