Tur att man snart kommer bort från allt detta

 
Hallå hallå!
Tänkte att jag skulle berätta lite om i lördags också eftersom jag gjort det de andra dagarna.
Jag och Hannah drog alltså till Stockholm för utgång där, men innan vart det att föra hos Tobbe i upplands.
Höll på att få böter på pendeln två gånger men som tur va var de snälla och bara sa till oss..tur var väl det, 800 är inget man bara slänger ut. Vi drack alltså på pendeln och det fick man inte. ( inte som i uppsala direkt)

Vi gick ut på klubben Entorage och den var faktiskt bra, inte så jätte stort men bra musik och lagom med folk.
Träffade Natasha där och det var lite oväntat, men kul att träffa henne igen!
Kvällen var bra nästan hela kvällen, i slutet blev det inte som man hade tänkt sig, men det är min vanliga tur så jag är van...

Men kontentan (eller hur man säger) av denna "fest" vecka som va så är jag mer än nöjd!
Man var bara glad hela tiden och det är ju det som räknas.
Men som sagt den kunde ju ha slutat så mycket bättre.

Nästa helg tror jag att det inte blir nått party, men det vet man ju aldrig, men som det känns nu så hoppar jag nog det. Man blir ju bara trött..

Puss<3

Undrar om det kommer komma någon snö?
Kom jag att tänka på bara så där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0