Tack för kaffet


Heellluuu!

Först vill jag bara säga, twilight filmen, den var väl...bra...typ :S
haha jag tyckte den inte alls var så bra som alla säger, det var typ som en komedi/b film..Folk i biografen skratta när man egentligen inte bör skratta, och när man då tänkte efter lät det väldigt töntigt när de prata..vissa saker var bara så överdrivna..Sen att det var ett tjejgäng i biografen som blev helt till sig när Jacob kom med i filmen första gången och även Edward, fast det var ju bara kul men ändå...de satt och fnittra också när Edward och Bella skulle ha sin berömda bröllopsnatt.
Så ja jag kan inte riktigt säga om den är bra eller dålig, har sätt bättre filmer kan jag väl säga då.
jaaa jaaa..

Har äntligen kommit igång med träningen igen också, vilket känns kanon!
Men nu kan jag inte träna förren måndag för att jag ska jobba, men då är det bara att köra hårt nästa vecka.
Igår efter träningen var det mys hemma hos Engblom, vi käka gino och fruktsallad. MUMS!

Allt för nu!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0