Kvällstråkigt!

 
En sak jag verkligen inte förstår, hur kan vissa få så bra kort på sig själva?
De knäpper liksom på sig själv och blir hur bra som helst, men inte fan går det för mig inte...
Visst, vissa kanske använder photoshop och såna saker, men vet inte alls hur man gör så hoppar det.
Sen har man kanske en jätte bra pose som såg hur bra ut som helst i spegeln MEN på kameran blir det as fult! Why god WHY? I-landsproblem, Oja!

Försökte iaf och det jag ville få ut av bilden är att jag tycker jag har fått as långt hår! haha
Får be någon nästa gång fota mitt hår, lite svårt själv, iaf med mobilen.



Här kommer lite bilder från gårkvällen!

äntligen en bild på oss fyra!


Från Thai village.



Från terassen, tycker jag fick till ett väldigt bra kort från min mobil!



PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0