I wonder when the snow comes


Igår var det en jätte mysig kväll, tack för den!
Själv va man inte så taggat, trött efter jobb, men hade kul ändå.
Blev att åka hem med 12 bussen eftersom det inte går någon senare...
men på fredag blir det fest och en lång natt!

Men igår börja kvällen med att Jag och tjejerna åt på thai village, super gott!
Sen satt vi på terassen, har ju blivit as fint där nu! jag gillar det skarpt!
Kvällen bjöds på mycket skratt och det gillas!

Blev många bilder tagna, men eftersom jag inte har nå kamera så blir det inga bilder nu, men sen när Hanna och Simone laddar upp bilderna på face då blir det att lägga upp här!

Nu ska jag bara ta det lugnt och sen ikväll blir det jobb!
Ta hand om er! :D
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0