Så det är

Hittade detta när jag kollade på en blogg, så rätt!
Kolla in: itsmeyourdani.se
Så jävla lika Angelina Jolie förövrigt!

GRODPRINSEN…

Tragiskt men sant. De bra männen är redan tagna och jag är sent ute, så fram till dess att en av dom blir dumpad så får jag fortsätta leva ensam och samla på bekräftelser från pojkar som inte växt i sina roller som män. Men innerst inne har jag inte alltför höga tankar om det andra könet och det ska till mycket för att jag ska kunna respektera dom. Mer än någonsin nu när hjärtat mitt fortfarande håller på att läka efter ett svek som satt sina spår. Men trots min cynism drömmer flickan inom mig om Prinsen som ska ta mig med storm och aldrig släppa taget om mig. Så hur många grodor ska vi behöva kyssa och trampa på innan vi hittar den rätte och hur många misstag ska vi få begå… Kanske har vi redan missat honom medan vi var alltför blinda för att se från insidan och ut. Kanske finns han runt oss just nu i våra liv men vi är alltför rädda för att visa våra känslor och stannar kvar bara för att se på när en annan kvinna tar honom. För vad är det värsta som kan hända om vi bara för idag vågade visa vad vi känner? Så våga kyssa Grodan för kanske är han en prins ingen annan kvinna ännu upptäckt. DIN PRINS.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0