Okej ett till inlägg!

Okej när man väl har börjat så går det ju nästan inte att sluta ;D
Kanske kommer igång nu på riktigt! Yeeey...

Men det jag skulle säga är att jag och min mor har namnsdag idag!
Desiree och Desideria är det idag.
Men kolla vilken fin smyckesko jag fick av mor!
Helt underbar!


Nu måste ju jag bara köpa nått till mor också!
Men vad är det att fira en namnsdag egentligen?
men det är ju kul när man får nått :)

Hittade även en vimmelbild från Simone skiva.
Jag hade precis kommit från skolan efter ha serverat så man ser hur trött jag är på kortet plus att jag inte hade några festkläder så fick bli tjocktröjan på..Temat var ju "påväg till" så fick bli på väg till myskväll.
Vi hade en vimmelfotograf på våran skiva också, men kortet på oss la hon inte upp...det var dåligt tycker jag.


Hanna, Hannah, jag och Sanna!

<3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis på namnsdagen älskling! saknar dig nu <3333

2011-05-23 @ 22:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0