Miss you to

Förstår inte hur mensen kan göra med en alltså...är så himla känslig mot minsta lilla och inte blir det bättre när det är praktik också..tankar flyger i väg och blir negativa och ja jag vet inte allt..det suger ju.
Haft två dåliga dagar i rad, kanske kan bli en bra imorrn då!

Men iaf på torsdag ska jag klippa mig, shiiiiit!
Är rätt nervös eftersom jag ska klippa mig hos en ny frisör, creative zone har blivit alldeles för dyr tyvärr :(
Men jag tror det blir bra ändå, eftersom jag har så långt hår så märks det inte så mkt om det blir 1dm kortare typ.
Blir till att toppa, klippa upp lite och klippa snelugg ;D

Jag vill ha lite mer liv i håret! vill inte se ut som en slickad katt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0