Spring för livet

Tycker Springa för livet med Sara Varga är jätte bra, skön att lyssna på och tror den kommer lyssnas på flittigt under sommarn på nått sätt. Härlig liksom!

Idag gick jag till skolan iaf, men inatt kunde jag inte somna istället. Tror jag somnade halv 4 eller nått. kul när man ska gå upp halv 7 liksom.
Gick upp och gick på toa sen smsa jag Carro och fråga om vi skulle ta sovmorgon, för vi skulle bara ha en lektion på morgonen sen en skit stor håltimme, så vi kom till lunch.
Jossan stackarn har feber och Carro mår inte heller så bra, nått som går nu tror jag.

Volbeat är ett annat bra band, men det vet nog alla redan! Ville bara säga det liksom ;D

Fick nyss reda på en tråkig nyhet, Farfar ligger inne på sjukhus (igen).
Stackarn får ju blodproppar och stroker. Nu hade han bara tuppat av på en stol hemma.
Pappa jobbar kul för honom att få reda på det i en buss...
Inte kul att bli gamal, blä!

Far och son!
Farfar och pappa

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0