Min dag som sådan!

Hade två lektioner idag varav två prov. Ett i religion som jag sa tidigare idag, sen ett prov i ansvarfull alkoholhantering. Ganska lätt prov det sista, kryss frågor.

Mellan dessa lektioner hade vi en ganska lång håltimme så alla i klassen bestämde att vi skulle ner på stan och käka, först ville jag och co äta på Cupido. Men då sa de andra att folk har blivit matförgiftade och att det inte är så bra hygien där, vilket jag nästan visste. Så då ändrade vi oss till det de andra skulle äta, nämligen Kinamat!! MMMMMMM så gott! Lagom mätt blev man efter.

Efter skolan så åkte jag och gymma vilket jag inte gjort på länge, så det kändes skönt! Ska fan skärpa mig nu, iaf till studenten sen går kortet ut.

Imorgon blir det kvällsrestaurang igen, och nu är det en ny meny så kanske blir lite kaos. Men med våran kanon klass kommer detta gå kanon!


Min lilla bebis blir snart 1 år! Herrejösses vad tiden går fort!


Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0