Köpa nytt eller ha denna på studentkryssningen?



Fast roligare med nytt !

En sak jag jämnt tänker på typ nu när jag går på stan och kollar hur folk klär sig. Jag fattar verkligen inte hur man kan han en kort skinjacka med typ leggins och convers nu?! De har en stor halsduk, men det hjälper juu... Där går jag med min feta vinterjacka, halsduk och vinterskor liksom...
Visa är bara FÖR mode inriktade tycker jag... Tycker man inte borde klä upp sig för skolan heller, men det är ju bara vad jag tycker. Visst ibland kanske man vill va fin, men i skolan liksom...
Det är inte vår än kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker du kan ha den :) skitsnygg ju! Så slipper du lägga ner onödiga pengar på ngt nytt )

2011-03-02 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0