Idag är det typiskt en sån dag man skolkar

Så sant så. Kom hem igår kväll klockan 22 så man var galet trött. Slocknade på en gång när jag kom hem.
Jag, Jossan och Carro bestämde redan i kön ut från båten att vi skulle skolka idag. Haha skyller allt på båten.

Studentkryssningen var hur kul som helst röj och kaos var orden!
Själv tog jag det lugnt med drickan ganska skönt faktiskt. Men man drack, dansa och hade det göööör bra!
Kvällen var lång kan man säga, kom inte i säng förren vid 11 tiden ungefär och sov nån timme. Jag och Sofie satt uppe med två killar, killar från Hassela faktiskt ;) och käkade frukost och så.
Det var galet skönt att sova ut i morse iaf!! Mumma!

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0