Holy shit!

Ja filmen igår, SHIT säger jag bara! Den var as läskig, jag som hatar skräck och thriller..Satt med handen framför ett tag när det var som läskigast! Men annars så tyckte jag den var bra faktiskt. Den handlar ju om det som kan hända om man bli pushad för mkt, fast det här kanske var lite to mush! haha. Ibland var det lite svårt att fatta den, men det kom man på senare liksom. Värd att se iaf, men man kanske bara kollar på den en gång totalt.

 Ja, som sagt vi satt längst fram...jävlar i min låda vad stor skärmen va! Fick liksom ligga i stolen så man kunde se hela och inte få nackspärr. Man fick liksom kolla upp hela filmen. Så det var svårt att konsentrera sig på filmen i början.

Ikväll är det final i melodifestivalen och det kan man ju bara inte missa! Ingen aning vem som vinner dock, det får vi se. Men kommer säkert bli Saade.

Allt för nu !
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0