Hallå i stugorna!

Tänkte ni kanske ville ha en liten uppdatering! JAAA!

Jackan i tidigare inlägg ska jag ha, ska bara få mamma att hon kan beställa den nångång! Jag älskar den verkligen! Hahah

Idag hade vi ett prov i Barteknik. Drinkarna kunde jag men kanske inte teorin så bra. Men nu vet jag iaf några, Tequila, rom och kaffe drinkar! ;)

Imorgon blir det en tuff dag och det är ju självförvållat. Ska iaf jobba 8-14 först, sen åka till skolan för att ha kvällsrestaurang. Kommer vara rätt död skulle jag tro!
Ibland skulle det vara bra att kunna säga nej tror jag, men jag får ju pengar! *tänker positivt*

Min mobil förövrigt har brakat ihop totalt! Den levde totalt 1 år tror jag...Nu går jag runt med en 3310 känner mig sååååå mordern!
Inte är det lätt att kolla efter en ny mobil heller..vilken ska man ha? vilken är bra, men ändå billig? jaa svårt är det!

Sen en fråga, hur svårt kan det vara att höra av sig på sms?
En fråga man alltid frågar sig, men denna är för min vän Hanna, fattar inte hur killen tänker fan!
Nu kanske ni missförstår mig, inte minst Hanna, haha. Men det handlar om att killen inte hör av sig... Svårt att förklara fan!
Aja

Våren gör en glad!
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0