Hallå där!

Det gick bra igår på kvällsrestaurangen. Ibörjan var det lite jobbigt att komma igång men det gick fint ändå. Sen blev det jag som fick stå och grilla kött, så jag blev lite som en grillmästare! ;) Gästerna berömde maten och de var nöjda. Läraren sa också att det hade gått bra så ja då är man nöjd!

Idag var jag hos tandis eller käftis, kalla det vad ni vill!  haha
Ska komma tillbaka för att ta bort tandsten, det gamla vanliga alltså. Nästa år måste man börja betala också för då är man inne på de 20e året. Det suger ju också.

Nu ska jag skriva klart en tena sen städa rummet. Baka lite ska jag också göra, ikväll blir det plastparty här hemma, eller Tupperware som det heter.
Det kommer en tant eller kvinna och pratar om lite bra plastprylar man kan ha i köket.

Trevligt!
Allt för nu!

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0