Give me some löööööv!

Yes please!

Tror vi har den skönaste läraren i hela välden! hah
Åsa Lyhed man skrattar hela dagen när man är med henne, vi har henns i storkök. Som idag gick hon och sjöng på en bil reklam tror jag, har glömt bort nu bara för det. Hon ba "ni behöver ju ingen radio, ni har ju mig!" Sen när hon höll på att börja sjunga den igen så kom hon på sig själv och sen prata hon med sig själv ba "Dags att byta låt nu tror jag, vilken ska vi ta hjälp mig!" hahah så himla gullig! Alla älskar henne!

Tjaaa, vad har jag mer att skriva. Inte mkt alls typ.
Imorgon blir det förmodligen bio, Black swan. Känner på mig att den kommer vara bra.
Blir en lugn helg denna helg.

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0