Dödens pölse!

Trodde jag skulle krevera vid ett tillfälle, när jag kom hem var jag så jävla trött, tung i huvudet och hade mensvärk. Fyfan! Kändes som om flera kilo var på huvudet som tryckte ner det och ögonen typ uppsvällda, men nu har jag tagit en Ipren och det funkar alltid!
La mig framför tvn på en gång efter jag kom hem och somnade sen när jag vaknade var det fotboll på tv, Sverige tydligen. Så det kollade jag på ett tag innan jag ledsna. Haha. Men det är inte lika kul nu när det har kommit en massa nya människor, fast Elmander är bra han!

Haha har börjat kolla på big brother nu, lite sen jag vet, men iaf shit vad spårat det är! Herregud! Gud vad man måste skämas efteråt, iaf hon Madde!
fy!

Aja that's life!
Puss<3

Bjuder på ett leende! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0