At Jossans place!

Sitter här i soffan hemma hos Jossan helt själv! Har precis ätit frukost och nu står tvn på och jag har snott Josses data ett tag ;D
Jossan är och jobbar därför hon inte är hemma, men hon kanske kommer vi fyra sen gäller det att fixa sig snabbt och åka vid 5 tror jag det var.
Snart ska jag hoppa in i duschen och sen bara chilla ett tag tror jag. Tror det blir att kolla på lite skidor som går på tv. Pappa smittar verkligen av all sport på mig, när jag är hemma så sitter vi och kollar på det sen åker han och jobbar om han nu ska göra det. Faktiskt ganska kul, men pappa brukar prata non stop och det är inte mkt jag lyssnar tyvärr haha. Men jag älskar honom! :D

NU gäller det bara att tagga till kryssningen!! Så fort jag tänker på det så pirrar det i magen haha! Men fyyyfan vad kul det kommer bli!!! :D

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0