Nämen kolla vad katten släppat in!

Jaa hallå hallå, ville bara säga att jag lever!
Kommit hem från Aiya napa för ett tag sen och sen dess har jag bara jobbat.
Men snart är jag ledig i en vecka, sen jobb en dag sen ledig i typ tre veckor. Det är rätt chill.

Det var as kalas i Aiya napa, skönt väder, fest och slappa dagar. Finns massa bilder på face men kan kanske bjuda på en!

Här var det en svettig kväll på Grabbarna grus!


Även en bild när det var förfest på våran balkong och när vi fick besök av Hanna och järngänget!



Och så här såg det ut när Tjejerna överraskade mig med tårta och drink på våran
favvo bar Black hawk!
TACK TJEJER! :D <3



Allt för nu!
Imorrn blir det jobb hela dagen sen är det bara att slappa!! :D
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0