Trodde aldrig denna dag skulle ta slut...

Fyy fan vilken dag!
Prakiken jag är på har ingen värme, man går runt och fryser hela tiden. Helt sjukt! Men det är ett gamalt hus och det blåser rakt igenom typ. Men idag var det fan skit jobbigt!
Jag satt inne på kontoret för att jag skulle leta efter någon te grossist på internet, och fyfan! Jag satt och hacka tänder och ena min hand som är på musen blev stenfrusen! Satt väl där kanske över en timme, för det fanns inget annat att göra..Tills slut så sa jag att jag var klar, hittade två sidor iaf. Fick sedan städa köket och sluta.

Men det tar ju inte slut där såklart.
Jag skulle ta halv 4 bussen som går från stan, men den kommer inte komma förrns kvart i kanske ute i gamlis.
Så först tänkte jag att jag skulle få stå ute och vänta i en kvart. Ja ni kanske vet vilket väder det var idag...Det blåste iskallt och snöa! Fyy faaaan! Och det blev inte direkt bättre av att man redan frös.
Iaf bussen kom kanske efter en halvtimme...Ville nästan ge upp och dö asså!
Hatar kyla!

Så nu sitter jag här och fryser fortfarande och mår piss, känns kanon!
not...

Så vill jag ha det nu! Sitta i solen och vara utomlans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0