Tre flugor i en smäll!

För det första:
Denna tröja jag har på mig köpte jag från egypten i våras, det står på den att det är storlek M...
Ser mer ut som en XS typ!
Men den är nice, chanel du vet! Haha



För det andra:
Jag har blivit alldeles röd på ett av ögonlocken!
När jag vaknade imorse var det alldeles rött och svullet!
Tror det är för att jag är torr för det är lite på den andra ögonlocket också.
Men snygg, det ser ut som jag har blivit nitad! 




Och för det tredje:
På onsdag har jag beställt klipptid!
Till och med jag tycker jag har långt hår nu, men måste verkligen klippa för topparna ser inte så fina ut!
Det blir att toppa, klippa snelugg och kanske klippa upp lite.
Creative zone it is!


(ursäkta den skitiga spegeln! hah)

Lite smart inlägg av mig så där ;)
Sen nu denna vecka ska jag köpa friskiskort!
Nu ska jag få en tajt röv och bort med love handels!

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0