Tomt som även kan betyda tomt, men jag menar tomt!

Nu är brorsans grejer borta nästan. Kan vara lite kvar vet inte.
Men iaf nu bor han i tobo istället för här.
Huset var jätte fint, hjälpte honom igår att flytta. Skit stor tomt och fin utsikt!
Man skulle nästan vilja flytta själv nu, man blev lite sugen!
På torsdag ska vi dit igen, sen ska mamma jag och Emma till Emmas mamma för hon har plastparty där.
Trevligt trevligt!

Just nu sitter jag och funderar vad jag ska göra...
Jag bör göra klart ett skolarbete, men jag känner för att kolla på film.
Kanske kan göra båda samtidigt.
Vårat hus är verkligen tråkigt! hahah

Söt tjej hon till vänster!! :D


puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0