Tell the world I'm coming home

Nu är det slut med ledighet för min del. Fast vi har ju lov om tre veckor så jag klagar inte!
Imorgon blir det praktik på odinsborg, ska bli kul har varit där förut. Finns kanske inte så mkt att göra, men bara bra det kanske. Haha

Har varit en bra helg, mysig.
I fredags kom Hannah över och vi kollade lite på tv och snacka skit.
Lördag åkte jag till Rimbo för att bowla och mysa. Det gick inte så bra för mig, som det brukar göra ;)
Men jag kom näst sist, Jossan vann. Grattis! haha
Efter det åkte vi hem till Jossan och drack Asti och spela spel.
Söndag träffade jag och Jossan Emeli och hennes lilla bebis Alice! Super söt!
Så himla liten och gullig! Vi tog iaf en promenad i Rimbo och pratade, var ett tag sen man träffade henne!
Kul att ses!
Efter det bar jag mig hemåt Uppsala och gymmade med Hanna, köpte ett säsongskort.
Men shit vad otränad jag är! Heeelt sjukt!
Men jäklar vad fit jag kommer bli sen, lovar! Haha


Allt för mig!
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0