So far so good!

Vet inte hur jag ska skriva, men jag mår bra!
Man vill ju inte säga för mkt liksom.
Så vi lämnar det.

okej nu har packningen börjat och det går väl så där. Har insätt hur jävla
mkt jag behöver ta med mig, jag menar hur mkt
trosor och strumpor behöver man inte ta med till tre veckor.
När jag va i Hassela tog jag med mkt och nästan alla
gick åt...
Men det löser sig nog, som det nästan alltid gör.

Idag har Jossan, carro och Sofie preliminär bokat en vecka i
Aiya napa den 10 juni! hur sweet!?
De gjorde det i uppsala idag men jag kunde inte följa med,
vill inte riskera nått.
Tänk och spy på bussen liksom, inte kul.
Så nu ska man bara smöra för föräldrarna så man kan åka,
eller de har ingen talan men göra satt de är med på det iaf.
haha

Allt för stunden, puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0