Skönt att vara lite ledig!

Det är bra skönt att vara ledig! Man får gå och lägga sig när man vill och gå upp när man vill! supersweet!
Men jag märkte att så fort jag kom hem blev jag rastlös! Är vårat hus så tråkigt? haha
Det ända man gör här hemma är att sitta vid datan eller kolla på tv.

Om 144 dagar åker jag, Jossan, Carro och Sofie till Aiya Napa!
Galet nice, plus att man kommer träffa Hanna och gänget för de kommer också vara där!!
Det ända är väl att vi åker hem på min födelsedag, hade varit bättre om det var mitt på veckan eller nått.
Men man kan säga att hela resan är som en present till mig själv!

Nu ska jag packa upp mina väskor, super skoj! Sen ska jag kolla på Vampire Diaries!
Kanon!

Jag vill kunna ha bikini!
Fast det är ju plus grader nu, så varför inte! haha

Cya bitches! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0