Min bror har blivit stor!

När jag kommer hem igen från Sälen bor inte min bror hemma längre.
Han och hans tjej Emma flyttar till en villa i tobo typ, tror det var runt den 17e.
Ja det är sant, de har köpt en villa.
Men skönt det, då slipper dom högljudda grannar!

Kommer inte kunna vara med och flytta, vilket jag tycker är synd för jag har aldrig flyttat nångång
eller hjälpt nån annan. Men jag flyttar ju också nångång så får bli då.
Mitt mål är att flytta ut vi 20, som min bror.
Hhaha nej då, hade faktiskt tänkt på det innan.
Men jag flyttar nog till en lägenhet ja.

Kommer bli tomt här hemma, men har blivit ganska van för bror är ju ändå inte hemma så mkt.
Men kommer sakna dig, om du läser! hihi



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0