Lugnet före stormen!

Det är bäst att ta det lugnt nu tror jag, kommer nog inte bli det så mkt av det i sälen.
De dagarna man är ledig kanske, men tror det kommer bli rätt tufft.
De sa våran lärare iaf.
Men skoj ska det bli och om man inte trivs är det ju bara att åka hem.
Hotellet är jätte fin och om man har tråkigt nån dag så finns det en hel del
aktiviteter att göra. Det är bra det!

Packningen är typ klar, bara nödvändigheter kvar typ.
Datorn följer också med, men inte alls säker om den kommer funka.
Alltså internet, det funkade inte när jag var i västkusten i somras.
Täckningen sög kan jag säga! Sen är ju min data hel knäpp också.
Kan inte tänka mig att inte ha någon data på tre veckor!
hahaa

Så här i hörnet fick jag sitta för att få lite täckning,
men det funka knappt då heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0