Lotusrötter och revbensspjäll

Sitter nu här i våran fiiiiiina lägenhet!
Slutade för sisådär en timma sen och vi sitter här me te och snacks!
Göör bra!
Juste alla kockar är göteborgare här, nån skåning också.
Men det gillar ju jag för jag älskar göteborska!

Jag är på sushiavdelningen denna vecka, vi jobbar kväll 15-23.
Sushi passar mig kanske inte så bra för jag äter inte det. Har aldrig vågat smakat.
Men det går bra ändå, Blivit proffs på att fritera lotusrötter. Det är supergott faktiskt.
Smakar som chips eller pommes.
Sen finhacka saker.
Jossan är i kallkök och Carro varmkök.

Dagarna här är den andra lik, kan man säga.
Vi går upp runt 11, 12. Går och käkar lunch (ingen frukost), går hem igen och chillar ett tag framför tvn, kanske går och gymmar eller så går vi till ICA och köper go saker.
kilar sendan till jobbet och jobbar 8 timmar( middag kl 5), sen hem och dricker te och chillar.
Kollar på samma program, först criminal minds, big bang theory och CSI NY.
Sen går vi och lägger oss runt 1 halv 2!
HAAHAH rutinen har vi fått in.

Mer inlägg kommer!

GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0