Don't worry, be happy!

Har varit en helt okej dag idag.
Vaknade imorse UTAN huvudvärk, kors i taket! Men böt kudde till en annan som mor min hade köpt, verkar funka rätt bra.
Har möblerat om mitt rum och nu känns det göör bra! Att det kan ändra saker och ting, knas!
Kanske kommer en bild senare.

Har även varit och tränat med Hanna, hon är värsta superwoman och så kommer jag där som värsta svaga tanten som inte klarar nånting! hah. Men det tar sig, men träningsvärken slipper man inte undan.
Det är bra att ha hanna, som min personliga tränare ungefär ;)

Idag är det söndag och jag slipper söndagsångest, börjar min praktik kl 16 imorrn! Kan inte bli bättre. Slutar kl 21 dock, men det funkar.

Nu ska jag käka semla, det kan man ju inte bara hoppa! Det bör man äta, annars dör man! typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0