What to do, what to do

Har så fruktansvärt tråkigt nu kan jag tala om! Vad ska jag göra?!
Letar lite recept till lax, men hittar inget gott eller så har vi inte det som behövs hemma. Men det löser sig nog på ett eller annat sätt.

Nu är det bokat och klart, Eckerö på måndag! :D Vi är ett gäng tjejer som ska åka och sen på kvällen blir det flustret! Röj vill jag kalla det att det kommer bli! TAGGAD!

Ja iaf nu ska jag försöka hitta på nått att göra, kanske baka nått..hmmm..jaa kanske det!
Annars blir det att fixa med nått, är sugen på att sminka mig fint med ögonskugga och grejer, men jag vet inte. Mina ögonlock är helt torra fortfarande typ..

Ingen bra bild, men ibland kan jag vakna av att ögonlocket är alldeles uppsvullet och rött.
Inte direkt snyggt! Idag är det mest rött och torrt. Det är typ rynker på det nu också :S


PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0