Skrattretande och hopplös!

Hahah jag orkar inte!
Håller på med en CP uppgift i arbetsmiljö och säkerhet, vilket suger!
Inte har jag gjort det man ska göra heller. Det går bra nu!
Kan ju inte säga att vi har mkt i skolan och sen har vi haft praktik nu i 9 veckor, men fan vad skoltrött jag är!
Hahah låter lite sjukt kanske, men orkar inte ta tag i detta!
Men fan vad skönt när skolan är slut, inga mer jobbiga uppgifter!

Håller fortfarnde på med ett bröllopsarbete och där känns det som att jag gör helt fel, det är ju as jobbigt. Men det kanske blir bra ändå, bara jag får G liksom.

Men nu har jag tagit berocca boost, så kanske presterar som fan snart!

PUSS<3

Seriös tjej.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0