Off to work!

 Snart åker jag och jobbar denna fredag, 12-21. Men vad gör man inte för pengarna!
Känns som det kommer vara mkt folk eftersom det är löning.

När jag kommer hem sen kommer min bror och hans flickvän vara här, mys! Blir fin middag, vilket jag missar, men kommer få träffa dom iaf. Morfar kommer även vara här.

Kan säga att detta lov har inte varit så bra som man hade hoppas på, inte har jag hunnit med att plugga så mkt heller. Var tar all tid vägen?
Nu ska jag inte se framemot nått eller längta till, för då kommer det bara bli skit känns det som.
Så jag tar en dag i taget!

Puss på det! <3

Bästa vänner för livet!

Om ni undrar varför jag är röd vid ögonen är det på grund av att jag är torr typ.
Blir det efter sminkservetter. Det jag snackat om förr.


Kommentarer
Postat av: hanna

kärlek<3

2011-02-25 @ 11:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0