No name

Tänkte jag skulle försöka blogga här, kommer inte på nått speciellt att skriva. Så det blir ett tråk inlägg.
Jobbade idag, förmiddag, det gick fint. Lär mig posten mer och mer och det är riktigt kul. Känner sig nästan som tomten på julafton ;D haha

Ikväll är det melodifestivalen, ser jag fram emot. Men usch vad jag inte gillar hon Marie så himla seriös när hon pratar! Överdriver när hon pratar liksom, knäpp tjej helt enkelt!
Men tippade rätt på vilka som som skulle vart förra gången, och ÄLSKA Brolle!

Imorgon blir det äntligen hemma mässa i kista, älskar mässor!
Kommer bli niiiiiice!

PUSS<3

Lilla Elvis när han va liten och fick plats i en liten låda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0