Like the shotgun

Inget speciellt har hänt denna dag, jag och mor åkte in till boländerna och shoppa lite på IKEA och city gross bland annat.
Skulle köpa korv inne på gross till mor och mig, jag erbjöd mig att betala. Men när jag öppnar plånboken så finns inte mitt kort där den ska va. Då har jag lagt ut den i den andra jackan. Satt mamma fick betala i slutändan ändå. hahah bra där!

Köpte även en kräm till mina ögon så nu äntligen kanske det kan försvinna.
Hoppas på det iaf.

Imorgon blir det skola igen, ser inte så mkt framemot det. Har förmodligen prov på morgonen men med lite övertalning kanske vi kan skjuta upp det till nästa vecka, vet inte vad vi ska plugga på.

Nu kanske man ska hoppa in i duschen så man blir fräsch sen städa upp lite i rummet. Sånt jag gör varje söndag typ.

Lagade förövrigt skit god mat idag, mmmmm!
Pasta de la chef.

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0