I need i dollar,dollar dollar is what I need. Hey hey!

Skola för första gången på 9 veckor imorrn! hujedanmej!
Kollade schemat nyss och fick sitta i hundra år för att klura ut vad första lektionen va, kom fram till att det måste vara drycker. De har massa förkortningar för sig som man knappt fattar..
Insåg då att alla i klassen inte har de, oskönt med sovmorgon!

Längtar redan till lov!
höhö

Inte tänker jag göra nån sammanfattning på denna helg heller, ingen idé.
Ni vill inte höra, så himla tråkigt!
Men fredagen var nice iofs, myskväll hos Simone.
Men annars NADA!
Skjut mig!

Men inga bittra miner här inte, så jag bjuder på en rolig historia:

* Har du hört om styckmordet i sydafrika?
* Nej det har jag inte.
* Jo, det var nelson man dela!
Hhaha hoppas ni fattar ;D

Nu ska jag äta ananas!
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0