Fyfan!

Herregud hur man mår! Så jäääävla bakis så det är inte sant!
Kvällen blev ju inte direkt som planerat igår, herre jösses..blev lite för mkt dricka så jag blev nekad att komma in på BJ. Det var ju lyckat..men var så jävla full så det var inte sant, har nog aldrig varit så full. var så vinglig och inte såg jag nått, så jag fick sitta utanför och ringa pappa. Som tur var jobbade han så han kunde komma och hämta mig, men skulle få vänta en timme.
Iaf så sitter jag där full och grinar som en bebis, men vakten var snäll ändå. Jag gav mobilen till han så han fick prata med pappa och då sa tydligen pappa till han att han skulle ta in mig så jag fick värma mig. Det var ju snällt det. Ja sen är det rätt svart, kommer bara ihåg lite små saker.

Det var första gången jag drack sen nyår, så jag drack inte mkt för att bli påverkad. Men nu får det vara tills studentkryssningen tror jag. hehe.
Man lär sig av sina misstag som man brukar säga.
Och jag ber om ursäkt till alla för igår också, och tack till dom som hjälpte till!
Hoppas ni hade det kul inne på Bj tjejer! hahah

Jag skriver nog mer sen hur det var, nu ska jag försöka skärpa till mig så jag kan börja plugga seriös. Äta ska jag nog göra också, så illamåendet försvinner.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0