Blir snart galen!

Denna kjol köpte jag för inte så länge sen och den är ju super söt, och med skärpet är den perfekt! Men skärpet ingick inte vilken jag insåg sen, men de säljer inte en bara skärpet! Det tycker jag är HELT knas!
Det är ju den som gör hela outfiten liksom! Så nu letar jag som en tok efter ett liknande.

Fin va? :D
Köpte den på Ellos faktiskt!



Detta skärp hittade jag på Nelly, den kanske skulle kunna funka.
Annars hittar jag bara svarta inte lika snyggt ju.

Shakira Waistbelt SEK 279, Friis & Company - NELLY.COM

Finns också denna, och den skulle funka.
Men 299 för ett skärp?
Hallå en fattig student här...

Men köpte ett skärp från Gina Tricot, inte alls så som jag vill men den duger.
Kommer nog upp en bild senare, måste visa min studentklänning också som har kommit!

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0