Bla bla bla

Min dag har sett ut som så, skola och jobb.
Det var kul att komma tillbaka till skolan, men fan har redan fått tre prov efter lovet. Känns ju bra...
Men skolan ger inge bra feelings (eller nått), så fort jag klev in innanför dörren så fick jag ont i huvudet. Har det fortfarande btw. Det vålar ju gött..

Denna dag förövrigt är så himla överskattad, känner kanske mest så för man har "firat" varenda en singel. Men köpte en bukett blommor till mor och far iaf, snäll jag är då. Men inte hade de köpt nått till mig, känner mig väldigt älskad...haha.

Väldigt negativt det blev då, men är trött.
Sorry!


Kommentarer
Postat av: hanna

älskar dig min fina vän<3

2011-02-14 @ 23:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0