Inte insett ännu

Hallå!

Jag tror att jag inte riktigt har fattat än att vi snart ska åka, det är ändå på söndag liksom, om 5 dagar!!!
Men nog är jag nervös, har ont i magen varje dag typ..haha

Idag har jag packat ner alla kläder jag tänkte ha med, och det blev en del. Kanske ska ta bort lite, men annars tyckte jag att jag lyckades ganska bra! Har pressat ner kläderna för att få plats ;)
Fast jag har lite beslutsångest, jag vet inte vilka skor jag ska ta med( hade rätt många sommarskor) sen vet jag inte vilka bikinis jag vill ha med, så fick bli tre. Men jag vill samtidigt köpa en där nere också..hmm men men.
Sen är det bara necessär och sminkväskan som ska packas, och handbagaget såklart.
Sen är jag nog redo! haha weeehoo

Kommer uppdatera här sen när vi väl är i Australien, så de som är intresserade kan läsa.
Sen kommer det väl komma några inlägg innan jag åker också.
Ha det gött!
PUSS


Kommer bli nice med blått vatten, solbränna och stränder! mmm
Malta 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0