Denna helg går inte direkt till historian

Nej, det blir jobba hela helgen..men cash is king, som man brukar säga.

Det är inte alls långt kvar nu tills avfärd! 23 dagar precis!!!
Hoppas mamma har köpt min backpacker idag så jag kan börja packa lite smått. oouff börjar bli nervös alltså!

Denna vecka har jag gymmat, jobbat och klippt mig. Klippningen syns knappt, men ändå så klippte hon bort 4 cm. Men jag är bara glad att man fortfarande har långt hår, och längre kommer det ju bli ;)

Igår var jag duktig tycker jag, jag städade kylskåpet! haha
Det var så jävla skitigt och äckligt så fick bara lov, rensa ut gamla saker också som hade gått ut.
Så nu är det som nytt igen!

Jaa detta var allt för mig, puss dåe!


En flumdag hemma hos bror när vi va kattvakter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0