Du säger tiden kommer aldrig mer igen

Har insätt nu att jag inte kommer ha mycket till helg.
Imorgon ska jag och mina UF kollegor jobba i skolan och servera 70 pers. Sen på lördag blir det jobb 10-21.
Någon som vill göra nått på lördag kväll kanske? haha.
 Eller söndag kanske?

Jahapp och nu tog det stopp, haha!
Fast kan berätta om en rätt rolig sak, eller två kanske.
Igår på kvällsrestaurangen så stod jag brevid sopptunnan, den står på en vagn liksom och är rätt stor, och min lärare står en bra bit bort och kastar därifrån en lök.
Det visste inte jag förren det gör jävligt ont i höften! hahah då träffar den där jävla lökjäveln min höft! hahaa
Han kommer springades skrattandes och säger förlåt och jag står och skriker! hahah Men det gick ju över lika snabbt som det kom dock. haha. Idag frågade han om det kommit nå blåmärke men det tror jag inte. Haha

Sen blev man blöt på kupen också..haaha.
Jag står och gör rent en dragvagn, då har man en hink med vatten som man häller över hela liksom. Iaf då hade jag ställt den på vagnen och jag är under den för att göra rent på undersaken. Då sitter Jossan mittemot och den jävlen puttar hinken med vatten och jag får allt över mig!! hahaah. Fyyyfan asså! Men hon fick igen, hällde en hink på henne också! (Y) Hahah kul man kan ha i skolan då!

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0