Va saru saru?


Imorrn börjar praktiken som vi kommer ha 2 dar i veckan i 5 vekor tror jag. Känner mig inte alls taggad till det, dels för att vi har inte hållt på nått knappt med mat i skolan sen har jag inte den där motivationen till det. Kanske inte så smart att byta skola nu, satt klart man går kvar. Kommer inte jobba me restaurang sen iaf.
Sen vecka 47 går vi ut på lång praktik. 9 veckor typ. Kanske kommer vara i sälen då, ganska skönt att komma bort så där. men får se om det blir så.

Nog om det. Nu ska jag skriva på en svenska uppgift, som suger! hatar verkligen svenska! Men om jag inte orkar det kommer jag kolla på paradise hotel dannmark istället  ;) Låter ju så mkt bättre! eller hur?  JAPP!


PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0