Solchips!

Sitter i skrivande stund och kollar på idol. Nu ska han den fule fan sebastian krantz sjunga. Han har ju förfan SMINK!!!
Annars tycker jag att nån av Linda, CHris eller Madeleine ska gå vidare.

Tänkte förmedla också att jag har TRÄNINGSVÄRK från gräsklippningen igår!!! Hur fan kan jag ha det när man bara sitter och kör! Spände mig kanske, men det låter ju helt sjukt!

Hade förövrigt vinprovning på drycker idag! hahah man kände sig lite fånig och sen ska man ju spota ut vinet efteråt. Fick lov och göra det också, så man fick inte dricka det. ahahha det var ju lite synd.

Nu ska jag fortsätta äta min solchips med smak av gräslök och färskost! Super gott!
Men den blå påsen är mkt godare, men den är jämnt slut när jag ska ha.

PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0