Redan torsdag!

Den här veckan har gått super fort, det var ju nyss helg liksom!
Men denna dag därimot har inte gått så fort. Hade praktik idag och det fanns nästan inget att göra. Jag gjorde pannkaks smet och stekte det sen, gjorde även rysk pytt i panna, haha! Men som tur är det en annan praktikant där som är i min ålder, så vi tar lite fika lite här och där och pratar. Det är nästan hon som är som min handledare, för hon har varit där ett tag nu. Chefen försvinner för jämnan men hon är super härlig ändå.

I helgen ska jag ta det lugnt för en gångs skull, har inget planerat iaf. Mamma tycker nog om att jag är hemma iaf, slipper man hennes tjat om att jag aldrig är hemma.
Nån mer än jag som har en mamma som bara tjatar eller?
Som sagt jag är 18 nu!! Fatta!

Nästa vecka blir det ekerö linjen och fest, då kommer hon inte va så glad gissar jag på.
Men jag bryr mig inte! haha


PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0