Onsdag 29 September

Har gått nu två gånger på stan, igår och idag, och har införskaffat bh, vit cardigan, ring och strumpor. Men dock inget från min lista jag har. Men om man inte hittar det man ska ha så köper man alltid nått annat. Typ.

Min lista
* Halsduk
* Jacka (lite varmare och tjockare)
* Skor (stövlar, festskor och lite varmare skor)
* Lite finare toppar ( till fest och vardag)
* Leggins

Imorrn är det praktik igen, sen efter det ska mamma komma och hämta mig så ska vi åka och kolla på en systemkamera. Hoppas den duger bra!

På fredag blir det ekerö linjen med några. Vet inte exakt vad jag ska köpa men nån god dricka finns det allt. Vad som händer efter är fortfarande oklart.

Ja och till min idol tipp. hahah kan man säga så?!
Men iaf jag tippar på att Minnah och jay går vidare, men Michaela och Daniel var också bra. De kan bli wildcards.

Nu kollar jag på Berg flyttar in, ett mkt härligt pogram. Sen blir det humor med Välkommen åter.
Grajt majt!

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0